FEVER FLU


Oh no i'm sick. Dah berapa hari aku tak sihat. Badan lemah tak larat nak bangun. Badan sejuk gila dahi panas hidung selseme. Bangun tidur terasa badan letih. Hidung dah tersumbat. Tekak sakit. Suara dah tukar rock. Tangan sejuk macam dalam ice box. Oh please time ni lah aku nak demam apa semua. Dah nak naik sekolah tinggal berapa hari lagi. Balik Muar dah berapa hari hujan lebat terus demam selseme. Badan aku dah susut sikit. Baru sejuk sikit terus capai selimut. Nak pergi klinik rasa malas nak kena makan ubat lagi. Er tak suka aku makan ubat. Dah kena paksa baru aku makan ubat. Dah besar kan. Its okay pandai lah aku jaga diri nanti.

Tentang school you all yang masih sekolah dah ready nak naik sekolah tahun depan? Barang sekolah satu apa pun aku belum beli lagi. Maklumat yang aku tahu SMK SEDAR tahun depan berkasut sekolah hitam. You all yang mana sekolah dato tu gantikan kasut sekolah putih kepada warna hitam. Stokin sekolah kena pakai stokin SEDAR yang panjang bagi perempuan and separuh panjang bagi lelaki. Baju sukan yang warna kuning, hijau, biru, merah full warna tu semua kena tukar baju sukan warna biru full just kat bahagian tangan warna pasukan rumah korang. Paham tak sorry lah kalau aku cakap berbelit. Haha. First masuk sekolah mesti ada sportcheck. Yang mana tak lengkap tu tolong lengkap kan uniform sekolah. Cerewet betul cikgu ni er. Undang2 sekolah pun makin lama makin ketat. Ohmyyy dah tak boleh buat hal lagi kat sekolah macam form4 ni. Haha. Rasa malas nak beli barang sekolah banyak2 rasa bazir pulak sebab tinggal setahun jeh lagi aku sekolah.


Next year aku dah form 5. Percaya tak? Sekejap jeh aku membesar. Haha tapi tetap student lagi lah. Tinggal setahun jeh lagi aku sekolah. Ewah ewah gila tak suka tinggal setahun jeh sekolah. Suka2 jugak about SPM later? Er haha i must study hard more for target straight A in SPM. Dapat tak agak2? Yeah i can do it trust me okay. Hihi. Naik terus tahun depan terus busy nak pikir about SPM. Banyak yang nak kena study. Kelas tuisyen lagi. Busy busy busy and busy. Tapi tak lah aku tension sangat. Enjoy enjoy jugak. Tentang facebook isnin minggu depan mungkin aku deaktiv akaun. Just fb asyikin mahfud yang aku deaktiv cause fb syikin lee bf aku tak bagi deaktiv kan fb tu. Haha its okay. Aku rasa memang tak dapat lagi lah aku nak online. Wifi kena sita dengan mama nanti mungkin. So blogger, twitter, fb tak dapat nak on. Lepas SPM baru dapat on balik. Tentang phone haha entah lah tenguk lah kena sita jugak ke tak. Kalau tak pun aku jarang pegang phone time nak study. Ewah semangat SPM tahun depan. Memey ah. Okay then aku malas nak taip panjang2 macam buat karangan tu. Okay bye.

No comments:

Post a Comment