WHEN I LOOK YOUR SMILE






Hey hi reader. Yesterday i meet mybabyboo at baker house cafe. Yeah im really miss him even always meet him everyday. Time ni aku lapar gila. Aku ajak dila beli makanan kat bawah then aku mengidam sepotong kek. Aku beli then aku makan aku suapkan dia sekali. Ada nampak romentik tak? Hihi dia malu malu segan sipu time aku suapkan kek. Segan kan? Memang tak menghabis aku dengki dia lah. Yeah when i look your smile, i glad to have you. About malam tadi, dia send text jiwang jiwang kat aku around 1 pagi. Kita paham apa maksud awak. Dengan ringan hati kita ikhlas terima awak. Kita paham sangat dengan perangai awak. Okay tak apa kita paham. Kita cuba untuk memahami awak lagi. Kita dah lama sangat kenal awak. Kita nak awak jujur dengan kita. Boleh biy? By sayang awak, jangan kecewe kan by. I want you know you are mine for me ♥

No comments:

Post a Comment