NEWS SOMETHING BAD HAPPEN

Hey hi stalker. I got something special for today? What what? New story from me. Can i share with you kamu kamu dan kamu? Fuhooo, lai read. Herr, something bad for me. Yeah full of shit in the day. Ah i mean i pain. Yeah, badan belakang aku tulang rusuk macam nak patah lah. Bapak sakit gila dah aku macam budak yang tak reti duduk diam. Kejap baring kejap duduk kejap diri. Bukan ni yang aku nak cerita kan sebenarnya. Hihi. Yesterday, my mood spoil and i accused my mother. Im very sad and i know do not do it. Yeah, i complain with my bestie, dila. Just her only know what something else happen from me. Aku nangis depan dia. Macam macam aku mengadu dekat dia. Dia sorang paham perasaan aku. Yeah thanks baby. Dah tak ada tempat aku nak luahkan perasaan selain kau. Sometimes kau jugak tempat memaki hamun aku bila mood aku spoil. Kau jugak yang kena marah dengan aku. Hihi baby im sorry i love you. Tanpa kau apa yang aku buat semua tak jadi. I know not easy to search true friend like you. Nak complain dekat aiman apa dia boleh buat kan. What can you do what can you do? Macam nak cucuk kau pakai garfu! Geram tahu geram? Aku nangis kat baker tengah focus mengadu kat dila yang kau dok sibuk tanya aku kenapa. Macam orang tak ada perasaan dah tahu aku nangis boleh tanya aku kenapa? What wrong with you? Baby jangan kecil hati pulak aku gurau sayang. Aku sayang kau okay? Hihi aku saja nak lost contact dengan kau. What mean babe? Aku nak tenguk apa respond kau bila sehari tak jumpa aku, lost contact dengan aku. Atoto i will miss you babe. Emuahhh sikit :*

No comments:

Post a Comment