6 JUN 2012

Assalamualaikum dan hai selamat malam.Semalam rabu kan?Tadi keluar dengan Aiman makan KFC.Nyummyy sungguh.Mama bagi keluar tapi mama pesan suruh balik cepat.Peh mana sempat mama ni.Nak berdating lagi.Ceh haha maaf.Sanggup Aiman datang sini ambil aku bawak pergi bukit pasir.Tapi Aiman selalu datang rumah aku,jumpa aku.Walaupun jauh dari bukit pasir ke sungai abong,semuanya dia sanggup.Sampai rumah Aiman,Aiman bawak aku jumpa parent dia.Terharu sangat k walaupun banyak kali Aiman bawak jumpa parent dia.Malu sebab kita ni bukan peramah sangat woi.Maaf le kita tak banyak cakap.Ibu membebel pasal Aiman.Aiman,padan muka.Ibu suruh kita pulak membebel dekat awak.Jangan masuk telinga kanan keluar kiri k?Memang kena hempuk kalau macam tu.Lepastu,Aiman terus ajak pergi makan KFC.Memang bagus lah kena dengan makan tengahari.Hihihi.Sorang dua ketul ayam memang masing masing perut tong semuanya.Tapi sekor ayam aku hilang.Kena curi dengan Tong Sampah*Mizy*.Sebab aku kenyang sangat main sumbat je makanan yang ada kat situ.Muahaha.Aiman jahat k.Aku tengah makan ais pun dia ambil gambar.Malu k malu tengah kehausan.Air coke dah habis bedal ais pun jadi.Lepas makan pergi rumah Aiman balik.Aiman tak reti nak kenyang.Aiman suruh aku masak maggi goreng untuk dia.Malas nak layan.Mangsa zahin yang kena masak.Hahaha padan.Dalam rumah tu ada arnab*dirumah akak Aiman dekat jeh dari rumah Aiman*.So Aiman ada 2buah rumah dah.Ahh taknak cite tu,tu tak penting.Awh arnab tu sangat comel.Tapi aku takut dengan arnab tu.Dia suka main gigit orang.Budak ni semua dengki aku.Bagi arnab kat aku sampai aku jerit suruh lepaskan.Kejamnya.Nazmi pun ada terselit jugak dalam rumah tu.Menyemak lah.Hahaha gurau.Aiman,Mizy,Zahin buat harok dalam rumah tu dengan melayan diorang punya kerenah asyik nak ketawa jeh.Aku pun malas melayan.Tenguk cerita dongeng entah apa dekat tv3 tu.Tenguk atas.Ada gambar kan?Hihihi.Gambar dalam rumah akak Aiman tu.Maaf gelap.Separuh gambarnya di-upload oleh Mizy di Group Vennoze's dengan muka diorang yg kononnya comel lah.Opss sorry.Dan dan Aiman bawak pergi jalan.Merempit atas motor.Teringin nak makan nips,aku suruh Aiman belikan nips.Dari hari tu mengidam nips.Entah tetiba.Terima kasih belikan nips,biy.Pukul 7 baru balik rumah.Akak Aiman yang hantarkan.Terima kasih kesemuanya,Aiman.Sayang awak sangat biy.Kita tak mengharapkan apa cuma.Kita nak awak jangan tinggal kan kita k sayang.Okay bye.Jaga diri.

No comments:

Post a Comment