Assalamualaikum. Hi allz. Tadi kan tadi kan kita wempitss dengan Aiman. Wreng wreng laju lagi laju lagi sampai tudung helmet sekali nak tercabut. Dia teman pergi beli buku kat koperasi sekolah. Ceit segan kot. Dengan berpakaian baju kelas seluar track tudung hitam and seliper aku main lenjan jelah pakai. Beli sekejap terus blah. Woo ramai nya budak sekolah tengah rehat. Segan lah tutup muka sikit. Nanok ah kita nak buli dia orang semua sebab kita lah senior. Hewhew perasan lebih. Ada budak sekolah sesi petang tegur kita ni. 'Hi kak'. Sopan nya. Saya.....hanya mampu tersenyum. Wuuuuuuuu~ Tapi tetap geram ni penat datang sekolah buku karangan hijau belum ada stock lagi. Macam haram dengar. Hati panas ni tapi takpa cool kan balik. Ok then nak balik wempitss lagi sampai minyak motor habis -.- Kesian k dia. Suruh dia isi minyak tapi dia tak nak. Tapi balik tu still lepak dengan dia k. Dila dengan mizy dok dating depan rumah dila. Pasangan bagai pinang dibelah 2 tu. Ewah macam aku la tu. Jangan jelly wa tak suka ni :P Aiman kan Aiman kan kita belanja dia aiskelim kring kring tu. Omhjay mulut saya comot dengan aiskelim. Mulut aku lap kat tangan dia. Ew ew selekeh k. Apa wa kisah. Hihi.

Okay aku dah jarang on facebook, twitter, dengan blog ni. Percaya tak? Lantak ah korang nak percaya ke tak. Mengamuk tak tentu pasal ni. Haha. Bosan kot mengadap internet. Lagi lagi facebook sekarang makin lama makin so sial. Not sial but sosial k. Keyboard susah nak tab space kan padehal sengaja ni. Tapi phone saya memang tak akan pernah lupa. Nanti ramai yang rindu saya ni. Setiap malam pagi petang ada je yang hantar text. Ceh ayat aku geli gelimen.

"Kau jangan sampai tak dapat target straight A kin"
Weh bapak aku bebel tadi. Aku mengadap lappy tulis blog ni. Apa dia cakap aku salin ni tenguk ayat tu. Anak derhaka ni. Haha takpa sekali sekala kan. Aku diam je apa yang dia bising ni. Kang dia cakap sepatah aku jawab 10 patah lagi susah kang. Baik aku diam. K waktu untuk aku tidur. Sangat mengantuk even tak ada homework sekalipun. Urgh, night allz. Tinggal kan pesanan untuk Aiman sekali ni. Cakap dia aku sayang dia tahu. Bye then.

No comments:

Post a Comment