PRESENT


Hello morning. Jam 4.10 pagi aku masih menaip blog ini. Cewah macam burung hantu pulak. Malam berjaga. Time orang tidur aku bangun malam. Time orang bangun pagi aku tidur. Macam tu lah aku. Nampak tak aku pegang teddy bear dengan keychain huruf S tuh? Siapa yang bagi kalau bukan bf aku? Yeah terima kasih sayang bagi teddy bear dengan keychain tuh. Tak sangka dia balik Genting Highland then bagi aku something special. Macam biasa jumpa dia, lepak dengan dia malam. Depan rumah okay so parent pun tahu kan. Memula dia panggil aku suruh pilih keychain nak huruf A atau S. Mesti aku pilih S sebab nama aku tuh Syikin. So aku amik lah keychain huruf S. Dia panggil aku lagi then keluarkan kotak hadiah dari beg dia. Aku pikir dia nak bagi birthday someone sebab birthday aku lepas dah. Kotak hadiah tuh siap bersampul kartun pooh lagi. Awesome gila lah. Dia bagi kotak tuh and cakap nah ni beby punya. Ohmyyyy! So sweet baby. Thanks sayang! Hihi. Tapi aku tak tahu lagi dalam kotak tuh ada apa. Dia suruh aku buka kotak tuh kat rumah. Memang dah agak mesti dia bagi teddy bear. Yeayyy teddy bear ada tulis I love You dekat baju tuh. Tenguk gambar ni.


Btw i tak minta pun semua tuh sayang. I nak you sorang jeh. Tak nak yang lain pun. Thanks again sayang. I love you. Emmuahh muahh sikit :*

No comments:

Post a Comment