Hey hi. My name is Nur Asyikin Mahfud Affandi, sixteen years old and currently stay in muar johor. And you introduce yourself please. Hihi hey you you, yes you. Nah big smile for you. Nampak tak sweater yang aku pakai tuh. Yeah aiman ryo punya sweater lah aku ambil buat teman tidur aku. Nak harapkan dia yang teman haprak lah dia tuh. Cewah memandai aku hantam saja cakap dia. Haritu sweater bagi dia balik then esuk nya aku ambil balik sweater dia. Padan lah muka kau kan sayang sejuk sejuk datang rumah aku. Jahat bebenoh aku buli dia. What wrong with me, dont buli buli itu budak pendek lah. Haha time aku pergi kelantan hari tuh punya lah aku rindu dia even tak jumpa 3 hari bawak jugak aku sweater dia. Kat mana ada aku kat situ lah ada sweater dia, hihi. And now sweater dia ada kat aku ni. Dont be jelly okay haha. You make my heart smile dear. I carry your heart with me, i carry it in my heart. I am never without it. Anywhere i go, you go my dear. So keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about.


Hey hi, im back. Hihi jangan lah gelak aku pakai tudung macam ni. Time ni aku kat kota bharu dalam bas nak pergi masjid. Sarung jelah tudung macam ni haha so dalam masjid kena lah pakai tudung kan. Sorry lah aku merepek. Korang tak suka? Blahh from here i dont like you oh please. Ok bai.

No comments:

Post a Comment